7 Juni 2010.

Datum:2010-06-07 Klockan:07:14:06
God Morgon!
Så var det måndag igen och här sitter jag som vanligt.
Fast idag har jag skrutt hemma + att det kommer en till unge hit snart. Ska passa en väns dotter idag. Men hon är lite äldre än skrutt så inte så mycket att passa. Hon är 8 år.
Så idag blir det en myspys dag med lite film och bak. Vi ska baka kladdkaka tänkte jag. Ska få bli en promenad ner till apoteket också. Min astma medicin har tagit slut.
Helgen har varit en mys helg. Grillat,åkt båt,tvättat/städat/polerat bilen,gått promenader och annat mys.
Nästa helg åker vi på semester upp till killens mor och hennes gubbe. Dom bor i Sundsvall. Ska vara där några dagar och bara slappa och njuta!
Men nu ska jag bädda sängen och göra oss lite frukost. Snart kommer den andra tösen hit också!
Höres gott folk!
LOVE
Vonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback