15 Mars 2010

Datum:2010-03-15 Klockan:08:09:35
God Morgon!

En sjukt seg och tröttsam morgon denna morgon. Skulle egentligen ville ligga i sängen nu och sova, men nä jag måste ju alltid vakna runt 7 tiden och sen inte kunna somna om.. Blää....

Jaja. Helgen har varit mys. Melodifestivalen,promenader,god mat och IKEA.
I lördags va lillebror med flickvän här och vi satt och kollade på Melodifestivalen. Måste först o främst säga grattis till Anna som tog hem hela skiten. Grattis ! Värdig vinnare tycker då jag. Fast trodde Salem skulle ta hem allt.
Kvällen var mys. Åt lite god mat och bara tog det lugnt.

Igår tog vi oss en sväng till Uppsala och kikade lite.Självklart så slutade det med att vi satt på Ikeas resturang och åt. Kom ut med en papperspåse. Tänk att man alltid kommer med nån pryl hem när man varit på IKEA. Den här gången blev det en badrumskylla,en blomma,doftljus,påsklämmor,disk galler och en liten gose sak till E.
Så min söndag var helt ok. Hyrde en film på hemvägen som vi såg på igår kväll. "The last house on the left" hette den och var helt ok. Men var nårga tillfällen som jag kröp under filten och lite närmare killen ^^

Idag vet jag inte vad som händer. Förmodligen en promenad i det fina vädret. Ska tvätta lite också. Men annars så inget spec.

Hörs senare !


//Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback