17 Mars 2010

Datum:2010-03-17 Klockan:07:59:51
God Morgon Underbara läsare!
I morse när jag vaknade så var jag på ett ovanligt glatt humör. Låg igår kväll och planerade allt jag kulle göra idag. Långpromenad på morgonen,Städa,fixa vår uteplats ,ah typ. Men när jag drar upp rullgardinen för att kolla på det fina vädret som jag hoppades på att vi skulle ha så försvinner mitt glada humör. för vad får jag se om inte att DET SNÖAR! Nej nej nej.. Jag vill inte ha mer snö har jag sagt tusen gånger. Vill ha vår,sol och värme.

Så nu har jag ändrat mina planer för dagen. Blir en hemma dag. Städa lite kanske och slänga in nån tvätt, men annars ska jag bara va hemma och slöa. Lägga mig i soffan o glo på nån film kanske.
Åhh va less jag blir på detta. När ska snön försvinna egentligen ?! Slår vad om att vi kommer ha snö på midsommarafton. Skulle inte förvåna mig ett dugg.

Har för en stund sen ialf ätit en helt ok frukost. Blev två rostade mackor med ägg och en kopp kaffe. Men kaffet är slut i muggen nu så ska gå och fylla å mer.



Höres later !

// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: madde

usch nej säg inte att så, jag vill ju inte ha snö på midsommar, ska vara strålande solsken och 20 grader varmt redan den 29 maj!! =)



Datum:2010-03-17 Tid:20:31:10
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback