29 Mars 2010

Datum:2010-03-29 Klockan:07:05:34
God morgon Solstrålar!

Så var denna löningshelg över.
Den har varit lugn o mysig. Endel shopping blev det också. Men vaddå, det var ju löning i fredags.. =P
Blev en Sväng till Ikea,Rusta och Willys. Lägger upp lite bilder på våra köp senare.
Ifredags fick jag äntligen hämta ut mitt paket från HM. Var jätte fina kläder och jag är super nöjd. Tack Älsk!
bilder på dom lägger jag också upp senare.

Grattis till Mattias och Cecilia som i fredags tog hem Let's Dance!
Lite besviken eftersom att jag höll på Claudia och tyckte hon skulle vinna. Men men, Mattias var också bra. Men tyckte Claudia som sagt var bäst!

Grattis till er!

Nej, nu ska jag göra mig lite kaffe och gosa ner mig i sängen igen o kolla på VAKNA!
Hörs o syns senare!

// Vonna

Kommentarer
Postat av: johanna

svar : haha okej. min helg har varit bra faktiskt, har dock inte hänt så jätte mycket! hur har din helg varit? :) kramar!

Datum:2010-03-29 Tid:07:13:53
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: ewe

sv: Detsamma!:) Min helg har varit riktigt bra:)

ÅH de lät kul;) Själv blir det skola och sen plugg!:)

Datum:2010-03-29 Tid:08:34:53
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: marre

jag? Nejnej, jag är arbetslös. Men om en månad flyttar jag till Alanya och jobbar som bartender / dansare. Då har jag mitt drömjobb! Du kanske har lust att se lite varma bilder och fartfyllda partyvideos när jag jobbar? Bloggen blir fullproppad :P



min helg har varit kanon, var på clubfest för crosslaget jag kör för, så det var kul!

Datum:2010-03-29 Tid:10:00:34
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback