17 Maj 2010.

Datum:2010-05-17 Klockan:08:44:36
God Morgon!
Så var ännu en helg över och en ny vecka har börjat.
Det är underbart väder idag. Precis som det har varit hela helgen. Iallafall i lördags,vilket var toppen för då var jag ju på "återträffen". Var super mysigt. Trots att vi inte blev så många så hade vi mysigt och det var kul att träffa dom 3. =)
Har med andra ord haft en underbar helg. Massa tid i solen,mys,båt tur och kärlek. =) Toppen helg.
Idag ska jag sitta på balkongen i solen,tvätta och ta en lång promenad med vovven. En helt vanlig dag med andra ord.
Men först och främst så ska jag äta frukost.
Grattis till Norge som idag har nationaldag!! =D
P&K
// Vonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa , det har jag :) Har du ? ♥♥

Datum:2010-05-17 Tid:09:06:51
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: MATILDA

jo det är toppen ! och hur mår du ? :D

Datum:2010-05-17 Tid:11:26:06
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback