28 Maj 2010.

Datum:2010-05-28 Klockan:06:36:50
God Morgon PisseNissar!
Idag känns allt bättre. Visst är jag lite trött,men det är nåt jag kan leva med. =)
Kollade mitt konto för en stund sen och ÄNTLIGEN har jag fått mina pengar. Det va på tiden. Fick mer än vad jag brukar få också,så det var ju ett stort plus. =D
Så idag när killen kommer hem ska vi åka och storhandla. Vi brukar göra så att jag betalar för storhandlingen varje månad + nån räkining och han tar resten. Hyran och så. Brukar gå jämt upp, på ett ungefär. Nu tjänar ju jag inte lika mycket som honom, men jag betalar ju alltid så mycket jag kan =)
Det är piss väder idag. Riktigt grått och regnar. Inge kul väder alls. Tänker på alla som tar studenten här i vår lilla stad idag. Stackars er som kommer få springa ut i regn och gegga. Jo dom är lite tidiga med att ta studenten här i "stan". Det finns ett internat här. SSHL. Sigtuna Stads Humanisktiska Läroverk. Kungens gamla skola ;P Dom tar studenten idag. Grattis till alla er! Har några små PisseNissar där som idag är väldigt lyckliga.. =)
Nej, nu ska jag göra mig lite gröt och självklart kolla på VAKNA!
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: jo tack det är bra med mig, drar till Oslo idag ska bli skoj. Vad ska du hitta på i helgen?

Datum:2010-05-28 Tid:08:19:43
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

Sv: ja jag ska gå på gen-repet av finalen =) Ska bli skoj o se hur allt går till...synd att sverige inte gick vidare bara

Datum:2010-05-28 Tid:08:30:08
URL: http://moonzanna.se
Postat av: michaela

Bara sova, haha dudå ? :)

Datum:2010-05-28 Tid:08:31:03
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback