7 Maj 2010.

Datum:2010-05-07 Klockan:08:25:54
God Morgon!
Det är Freedag idag.. Weei. Ska bli skönt med helg. Få mysa lite med familjen och bara slappa. Hoppas jag på iallafall. Man vet aldrig vad min kära sambo har för planer.Planer som oftast brukar vara sånt som han själv gillar och inte jag.. Typ fiska. Men aja, får väl se till och hålla honom hemma i helgen.
Jag är fortfarande nyvaken trots att jag varit vaken i snart 1 timme. Men efter en kopp kaffe och en promenad med hunden så brukar det ordna upp sig.
Idag ska jag skicka in mina betyg till Komvux så att dom kan behandla min ansökan.
Fortfarande inget svar angående jobbet.. Åhh va jobbigt. Börjar bli lite orolig nu ju. RING!!!!
Tror det är sjukt mycket pollen ute idag för min näsa rinner som fan och jag nyser hela tiden.. Morr!
Nä,nu kurrar magen och hunden börjar vakna till liv.
P&K
//Vonna


Kommentarer
Postat av: Malin

Hum, inga än så länge. På lördag ska jag titta på älsklingens match :)

sjdå? kram

Datum:2010-05-07 Tid:10:12:28
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt bra ?:)

Datum:2010-05-08 Tid:16:28:55
URL: http://matildakorjoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback