090915

Datum:2009-09-15 Klockan:06:50:35
God Morgon!

Usch va tidigt det är.Klockan är bara 06.45. Vad gör jag uppe så här tidigt,Elina sover ju fortfarande. Men det är så att jag inte kunde somna om när killen gick till jobbet, så jag låg kvar i sängen en stund och drog mig och gick sen upp.
Har nu avklarat en frukost som idag bestod av två fullkorns smörgåsar med leverpastej och smörgåsgurka. Till det ett glas persika iste.

Ser ut att bli fint väder ute idag. Inte ett moln på himlen och morgon solen lyser. Är dock lite kallt,men kanske blir varmare under dan.

Vad händer hos er idag ?

Jag ska städa lite och ta mig en promenad ner till affären för att shoppa lite tamponger och shit. Annars inget speciellt. Blir väl en maskin tvätt också antar jag .

Gårdagskvällen var inge kul. Fy bubblan. Men orkar inte skriva om det just nu. Tar det sen .

Blå himmel och stark sol utanför vårt fönster.


//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: -♥- princessonthepea -♥-

Heej

Kika järna in min nya blogg!

Datum:2009-09-15 Tid:07:47:30
URL: http://princessonthepea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback