090924

Datum:2009-09-24 Klockan:08:07:16
God Morgon!

Torsdag morgon.Solen lyser och det är inte ett moln på himlen. Idag ser det ut att bli en bra dag. Fint väder om inte annat. =)
Vad ska man hitta på idag då . Jo idag ska vi (Jag och Elina) iväg och träffa min kära farmor över en fika på stan. Ska bli mysigt. Inte ofta jag träffar henne nu för tiden. Min lilla farmor. Annars händer det inte mycket idag. Kolla på Idol såklart ikväll. Säger bara det, Åker Jon ut så slutar jag kolla! Typ... nä men då blir jag sur. Haha.

Har varit ute på promenad med Elina nu på morgonen. Var skönt. Ska ta och göra mig lite frukost nu tänkte jag. Åt inget imorse när Elina fick sin.
Inatt sov jag föresten bra. Tack =) Nej, frukost time nu.



//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Mindy

Tanken är vanliga kladdkaks muffins eller snäckor & bröd..men det visar sig vad det blir för gott..något måste det bara bli :)Ha en skön dag..

Datum:2009-09-24 Tid:09:15:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

När man ändå går hemma så kan man passa på att baka ..sen har man inte samma tid för det när lillen är hos en..Skoj att du gillar min blogg.Ha en skön dag.

Datum:2009-09-24 Tid:09:19:47
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback