Ett riktigt klantarsle!

Datum:2009-09-04 Klockan:11:42:13
Haha, ja det kan man ju undra.
Jag måste nog va den klantigaste på jorden. Allt jag gör bli alltid fel eller så . Ett under att jag lyckas ta hand om min egen unge =P Haha..

Dagens klantighet är att jag slog i bakhuvudet i badrumsdörren.

Skulle stänga den efter att jag varit där inne o satt igång en maskin tvätt. För er som inte vet så har vi badrummet i hallen och det är ganska smalt och trångt där.
Jag skulle iallafall stänga den och råkade stå lite för nära dörren som var bakom mig när jag stängde.
Pang så fick jag dörren i huvudet. Kanske ska tillägga det också att jag inte stängde direkt försiktigt. Det blev en liten smäll och nu har jag en huvudvärk som heter duga. Fick mig en liten bula också.
Tur att jag fick alvedoner av mamma igår. Tack !

Så nu ligger jag här i soffan med Elina och har ont i huvudet (Igen) .
Får väl skylla mig själv antar jag när jag e så klantig.

Ikväll blir det film kväll med killen, o Elina om hon håller sig vaken ;P När han kommer hem från jobbet ska vi åka o hyra film o köpa hem nå gott att mumsa på under filmen. Middag ska det också bli. Men den ville tydligen killen min göra idag . Vad har han nu hittat på ? Borde jag vara orolig. ?


Ja men typ såhär känner man sig ju just nu då ..

 


//SmultronMamman

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

hejj :)

va hur mår du idag ?

kramar! <3

Datum:2009-09-04 Tid:16:27:27
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback