Home again. (Blev inte som planerat.)

Datum:2009-09-03 Klockan:15:17:22
Så va man hemma igen efter en stressig dag .

Besöket hos BVC gick bra. Inget fel på min dotter inte. =P
Jag däremot fick ringa o boka om min til hos läkarn. För ca 30 min innan jag ska va där ringer min kära mamma o frågar om jag kan komma ner till hennes jobb o hjälpa till nån timme. " Jaha, men Elina då? " sa jag och fick till svar att pappa kunde ta henne dom timmarna. "What ? Ska pappa se till Elina i ca 2½ timme ? " Jo då, det kunde han tänkas göra, med hjälp av min farmor som är på besök hos mina föräldrar. Aja, var väl värt ett försök tänkte jag o sa att jag kunde komma ner o hjälpa dom . Det är ju trots allt pengar o jag älskar ungarna på det dagiset. Så det blev att gå med Elina till pappa ( o farmor) o sen bege mig iväg för att jobba 2½ timme.
Det gick bra, men jag kunde inte släppa tankarna på hur det gick för pappa o farmor. Tänk så händer det nåt, tänk så skriker hon o e jobbig ? =/

När jag väl fick sluta kom pappa o hämtade mig med en väldigt glad Elina i framsätet. Allt hade gått hur bra som helst. ! =) Yeey, då vet jag det att även min pappa kan sitta barnvakt om jag skulle behöva ;P haha . Men det var nog farmor min som gjorde det mesta skulle jag tro. ;)

Nåja, nu är vi båda hemma. Ska ta mig en apelsin och sen fixa lite. Ska sen ner till mamma o pappa för att hämta lite saker o möta upp killen .

Btw, så har jag nog ett litet jobb nu. Från o med den dan min mammaledighet går ut kommer jag jobba 3 dagar i veckan nere hos min mamma. 5 timmar per dag. Hur nice kan det bli ? =) Men ska bara ha det tills jag hittar nåt heltids jobb eller så . Men det är ju bättre än ingenting iallafall =) *Happy*

Nu börjar det äntligen hända lite saker !

// SmultronMamman

Kommentarer
Postat av: Ness

jajjamensan det är kanon sjd :D ?

Datum:2009-09-03 Tid:16:17:09
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

vad bra :D

hihi vad roligt ;)

jajjamensan, men inte detta inlägg jag läser det senare för jag ska svara på alla kommentarer först :)

Datum:2009-09-03 Tid:19:42:08
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback