7 April 2010

Datum:2010-04-07 Klockan:06:56:41
Good Morgon!
Nej,nu orkar jag inte mer yoghurt. Är proppismätt nu.
Ryggen gör ont som faen. Samma ställe som ofta gör ont. Kanske borde gå och kolla. Låta en kiropraktor(?) eller så kolla. Kanske knäcka till den lite eller vad det är. Ont gör det iallafall. =(
Har sen kl 05.40,skickat iväg Älsk och E till dagis/jobb, varit ute med Lill Prinsen,bäddat sängen och nu ätit frukost som jag inte orkar äta upp. Prinsen ligger och sover och jag tror att jag ska krypa ner en stund till jag med. Ligga och kolla på VAKNA!.

Idag då ? Nä, händer inte så mycket idag. Ska va hemma. Diska och städa lite. Det har börjat bli ganska mycket hundhår överallt i lägenheten. Han är liten,men fäller ganska mycket hår. Fram med dammsugaren.

Nä, ska krypa ner igen nu. Med mitt kaffe.

See ya!

// Vonna

Kommentarer
Postat av: marre

Vad hittar du på idag då?

Själv ska jag och en vän gå Lindesjön runt igen... :P Så nu vet man vad man har att vänta i 2 timmar framåt :P

krams!!

Datum:2010-04-07 Tid:08:07:15
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- det är fint,själv?:)

Datum:2010-04-07 Tid:08:43:15
URL: http://danielas.se
Postat av: Anki

Klart att jag länkar :D Idag blir det lugnt. Har tvättid och sen måste det städas lite här hemma :) Händer hos er då? :)



Kramar

Datum:2010-04-07 Tid:09:59:32
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback