AF och lunch.

Datum:2010-02-09 Klockan:11:43:10
Så va man hemma igen då.
Var en sväng förbi Arbetsförmedlingen för att få en liten påskrift, men nej nej jag får komma tillbaks på fredag för att få min påskrift. Var för tidigt att skriva på den nu. (Pappret gäller till imorgon) Det jobbiga är att jag jobbar på fredag. Så blir att åka dit igen på måndag,på min födelsedag. Jaja, får väl offra mig då.

Har precis ätit en väldans god omelett. En champinjon/paprika omelett. Drack ett glas citron vatten till det. Mumsigt värre. Så nu är jag mätt i magen.

Ska hänga upp tvätten som jag slängde in innan jag gick om en stund. Ska bara smälta maten lite.
Vid halv 4 ska jag hämta skrutt o sen ska vi vidare o hämta fler ungar. Ska passa dom jag var barnflicka åt innan jag fick E i 2 timmar ikväll. Ska bli kul. Inte träffat dom på ett tag.


Min omelett och mitt glas citronvatten.

// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback