091130

Datum:2009-11-30 Klockan:06:47:00
God morgon !

Den här helgen har verkligen varit piss. Har mått skit hela helgen. Haft feber,frossa,hosta,ont i hela kroppen,huvudvärk,förkyld och ont i lungorna. Fy satan vad jag har mått dåligt hela helgen. Inge kul alls. Men nu mår jag bättre ialf. Har bara lite ont i huvudet och i kroppen nu. Är hemma idag från jobbet för att ha min feberfria dag. Imorgon blir det att jobba igen. Om jag inte får feber under dan idag =/ *Peppar. peppar*

Men kan berätta lite av vad som hänt i helgen. Har faktiskt fått lite gjort trots allt.
I fredags var killen uppe i gamla lägenheten och fixade det sista. Jag låg hemma och sov med Elina. Eller ja, försökte få henne o sova ialf. Febern låg på 39,5..

Lördagen började med att jag mådde helt ok. Trodde jag ialf. Så vi åkte iväg till uppsala för att shoppa lite julsaker o sånt, men på hemvägen säckade jag ihop i bilen. Då kom febern igen och det va bara åka hem och gå o lägga sig. Medans jag sov så städade killen och Elina (?) hela lägenheten och gjorde lite jul mys. Satte upp nya gardinerna och så. Blev väldigt överraskad när jag vaknade och såg det. Senare på kvällen kom en gemensam vän över och spelade poker med killen. Jag och Elina stängde in oss i sovrummet och låg och kollade på tv och sov. Myss.. Febern va som högst 39,2 denna dag.

Söndagen var lugn. Jag va hemma hela dan med Elina. Killen var och handlade med svärfar. På kvällen lagade jag fläskkarré med hemgjord klyftpotatis,beasås och tatziki.. Mådde mycket bättre framåt kvällen. Blev inget spec första advents firande.  Febern låg på 38,4.

Det va min helg det. Just nu har jag ingen feber och hoppas verklgien inte att det kommer under dan. Blir galen på detta!
Nu ligger jag i sängen. Elina sover sött brevid mig i sin säng. ska gå och göra mig lite kaffe och kolla vidare på Vakna!
Får inte glömma ringa och sjukanmäla mig bara.

Har tänkt på dig hela helgen darling. Kan säga som så att nu är det nära. För varje dag som går så blir jag mer övertygad. Så snart så. Miss you like crazy. Hoppas vi hörs på telen idag. =)



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: DELLA

sv; jo tack det är bra :)

Krya på dig!

Datum:2009-11-30 Tid:08:11:57
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ness

usch va jobbigt, hoppas det går över! :D



jodå det funkar :)

kramen

Datum:2009-11-30 Tid:09:29:56
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Emmelist

heeej! jo tack allt är kanon! själv då+

Datum:2009-11-30 Tid:11:36:04
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback