091028

Datum:2009-10-28 Klockan:06:31:36
God morgon!

Vaknade med ryggont. Så bad killen min knäcka den åt mig. Nu känns det bättre. Är så skönt att knäcka ryggen tycker jag.. Haha..
Sitter här med min första kopp kaffe. Väntar på att Elina ska vakna. Får se om hon vaknar innan jag kilar iväg, men det skulle jag tro. Jobbar 8.30-15.30 idag. En skön arbetstid tycker jag. Det är så att min farmor kommer hit idag istället för att jag ska gå och lämna Elina hos henne. Smartare om dom är här. Så vid kvart i 8 kommer min kära farmor hit och ska vara med elina hela dagen. Måste köpa nåt åt farmor som är så snäll och ser till Skruttan medans jag o killen är och jobbar. Min farmor är guldvärd! <3

Fick lite flyttkartonger av min pappa igår så ikväll ska vi börja packa lite. Måste skaffa mig ett par tofflor att ha på jobbet också. Är så fruktansvärt kallt på golvet där. Men tills jag skaffat mig dom får jag har mina sköna rosa sockor som min mormor stickat åt mig . Super duper sköna.

Nej, nu ska jag göra mig lite frukost och börjar göra mig iordning.


Psst.. Ska kika lite mer på kollegan idag ^^ Thi hi



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback