25 Augusti 2010.

Datum:2010-08-25 Klockan:06:52:32
God Morgon!
Idag är dagen som vi alla väntat på i en hel månad.
Det är löningsdag! =) Yeeey.. Idag rullar pengarna in på kontot,men för min del så förvinner dom lika snabbt igen. När räkningarna är betalade så finns det inte många kronor kvar längre. Men sånt man får leva med som vuxen antar jag.
Nu få inte jag sådär jätte mycket i bidrag heller. Men det ska bli ändring på det nu när jag börjar jobba.
Sitter här, nyduschad och kollar på Vakna!.
Ska göra mig lite frukost snart. Får bli havregrynsgröt med kanel idag. Gäller att vara nyttig idag,för imorgon är det dags att ställa sig på vågen igen.. Hua...Så idag blir det bara nyttig mat och mycket motion...
Nej, ska se på mitt älskade Vakna! nu .
Höres later,...
LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Philippa K

jodo, jag mår bra. väldigt trött bara ;)



vakna med the voice är bäst! :)

Datum:2010-08-25 Tid:07:35:19
URL: http://philippak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback