091021

Datum:2009-10-21 Klockan:06:34:18
God morgon !

Onsdag idag. Halva veckan har gått. Sitter här vääldigt nyvaken men en kopp kaffe ståendes på bordet. Önskar att jag kunde krypa ner i sängen igen o sova en stund till, tills Elina vaknar. Men jag är sån att har jag en gång vaknat så kan jag inte somna om. Spec, inte om jag gått upp o borstat tänderna o så. Då är det kört. Så får bli lite kaffe så jag piggnar till.
Idag ska det fixas med lite papper angående praktiken. Hoppas bara papprena kommer idag som det är sagt. Måste ner till platsen jag ska ha praktiken på för att fylla i dom med min handledare (chefen) och sen åka med dom till AF För godkännande. På måndag beräknas jag börja praktiken. =) Weeei... Längtar.

Måste städa lite idag också och kanske packa nån låda. Visserligen så kan hela min dag ändras beroende på om jag får besök uppifrån. För får jag det så får jag fixa allt efter det. Vilket inte ska va några problem. Men tror faktiskt inte att  jag får nåt besök idag. =( Men jaja.. Ska dricka mitt kaffe nu.


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: amanda janson

okej:)

Datum:2009-10-21 Tid:07:34:05
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: amanda janson

idag ska jag på stan och sedan dansa:D sj? :)

Datum:2009-10-21 Tid:07:39:11
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback