16 Augusti 2010.

Datum:2010-08-16 Klockan:06:53:33
God Morgon Solstrålar !
Så var dom här 3 veckorna slut och vi går tillbaks till verkligheten igen. Killen är redan på jobbet och jag har gått upp tidigt. Precis som det brukar va. Skrutt och Vovvis sover än, men snart är det dags för dom att vakna. Idag är det dagis som gäller igen. Tror hon längtar dit faktiskt. Hon kommer nog inte vilja gå hem i eftermiddag. =P Haha..
Jag ska idag iväg en sväng till AF och snacka lite. Kanske sista gången jag behöver gå dit ? Har inte fått börja jobba än, men det är på gång. Dom håller på och bygger stället för fulla muggar och vi beräknas öppna nu i början av September. Men innan dess så ska vi iväg på lite studiebesök och lite shopping. Ska få va med och köpa våra arbetskläder nämligen och få gå en barista kurs. Så det händer lite innan vi öppnar.
Ska bli så kul att börja jobba. Längtar verkligen =)
Helgen har varit tipp topp. I lördags så åt vi middag hos mina föräldrar och sen gick vi ner allesammans till en utav våra lokala krogar där det var live spelning och hade det mys. Blev 2 glas Rosé för min del. Tog mig en sväng om med Skrutt också. Hon gillade det och charmade dom flesta som var där.
Men nu är det dags för lite kaffe. Är väldigt trött o seg idag. Har ju inte varit uppe vid den här tiden på 3 veckor. Har kunnat sova till runt 09.30 varje dag. Haha.. Härligt med semester har det varit.
Hörs Senare!
LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, det ska bli roligt! härligt, det ska jag göra i kväll när jag kommer hem :))

Datum:2010-08-17 Tid:14:01:21
URL: http://fannythyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback