17 Augusti 2010.

Datum:2010-08-17 Klockan:07:10:35
God Morgon!
Denna morgon är det kallt. Frös när jag vaknade för ca 1½ timme sen. Fick dra på mig ett par strumpor när jag gick upp. Den första känslan jag fick var HÖST. En riktig höstkänsla fick jag och har den fortfarande. Kan det va så att hösten är på väg? Är sommaren slut nu?
Kanske är dags att börja införskaffa sig lite mössor,vantar och halsdukar? Kanske tillomed en höstjacka? Hmm... Jag gillar hösten. Är så många fina färger då ute i naturen.
Nåja, vi får väl se om det är hösten som är på väg eller om det bara är en kall sommar morgon som blir en strålande varm,solig sommar dag.
Idag händer inget speciellt. Har absolut ingenting planerat. Sis kanske kommer hit under dan, men inget bestämt. Annars så ska jag inte göra mycket idag. Ska ner till Elias och hämta våran våg under dagen, men annars nada. Han kom förbi igår kväll och lånade vår våg nämligen så att han kunde väga sin packning inför resan. Han åker till Las Vegas idag. Jävla skurk. Jag vill ju också åka..
Nu mina kära läsare är det dags för lite frukost. En skål vanilj yoghurt får det bli idag. Mums!
Men jag lovar att skriva mer senare.
LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Ja, jag gör lite allt möjligt idag! :)

dudå?

Datum:2010-08-17 Tid:07:57:15
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback