27 Augusti 2010.

Datum:2010-08-27 Klockan:06:46:14
Goood Mooorgon!
Vet inte vad det är med mig denna morgon,men jag har ett grymt sug av att ta en jogging runda nu på morgonen. =/ Jag måste ha slagit i huvudet eller så inatt. För när fan tog jag en morgon jogging runda sist? 3 år sen kanske ?.. Hmm aja. Men det är väl kanske bra att jag känner för det idag,så just därför tänker jag göra det. Vet ju inte när jag kan få det här suget eller så nästa gång..
Men det får bli på hemvägen från dagis. Innan det hinner jag inte. Men en liten jogging runda ska det bli. :)
Idag är det fredag. Det händer inget speciellt vad jag vet. Kanske äta kräftor med M&P ikväll, men inget bestämt. Älsk ska ju som vanligt iväg och köra cross efter jobbet... *Morr* Börjar bli ganska trött på den där crossen nu. Det ägnas för mycket tid åt den. Varje helg spenderas på cross banan eller i garagetför att mecka.. Men jaja. Tror den här hobbyn kommer lägga sig lite nu när det börjar bli höst och kallt. Då kommer dom inte tycka det är lika kul...Hoppas jag.. .=P
Nej, nu gott folk så ska jag göra mig en kopp kaffe och sen rycka upp Skrutt.
Hörs senare!
LOTS OF LOVE
Vonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback