22 Juli 2010.

Datum:2010-07-22 Klockan:06:47:55
God Morgon Gott Folk!
Inatt kom äntligen mitt efterlängtade regn. Dock ingen åska,men regnet öste ner. Fast den blev inte långvarig. Regnade kanske i 15 minuter. Men jaja, det regnade iallafall och gjorde det lite svalare. Hade gärna haft lite regn idag under dan också, men ser inte ut att bli så. Ser ut att bli en fin,underbar sommardag. En varm sådan också.
Igår kom även ÄNTLIGEN våran bilnyckel! =D Så nu åker vi vår egna bil igen. Så skönt. Nu behöver vi inte låna andras bilar. Har saknat vår bil faktiskt. Gillar den.
Idag ska det tvättas,tvättas och tvättas. Killen börjar sina sista semester veckor imorgon,3 veckor och vi kommer förmodligen inte va hemma så mycket. Ska upp till svärmor igen i 1 vecka och sen blir det nog massa utflykter och mys med M&P. Så idag måste det tvättas en hel del kläder. Så att vi har rena kläder när vi är iväg.
Det betyder nämligen det att jag kommer vara väldigt inaktiv med bloggen dom här 3 veckorna. Kanske blir nåt litet inlägg,men inte som nu, flera stycken varje dag. Ber redan nu om ursäkt för det. Men ska som sagt iväg på semester med min underbara familj. Hoppas ni har förståelse för detta ? ;P Det måste ni ha... haha
Kan även bli så att jag under dom här 3 veckorna börjar jobba och då lovar jag att blogga så fort jag hinner. Är ju sagt att stället ska öppnas nu i början av Augusti så. Spännande =)
Nej, nu är det dags för mitt morgon kaffe och sen gosa ner mig i soffan och vänta på att resten av varelserna i huset vaknar. (Skrutt och Vovvis)
Hörs senare!

LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: okej hehe ^^

Datum:2010-07-22 Tid:09:23:26
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback