29 Juni 2010.

Datum:2010-06-29 Klockan:06:52:26
God Morgon Gott Folk!
Jag är super hungrig,sjukt trött,håller på att svettas ihjäl i värmen och det bränner på min rygg.. Känner mig inte på topp just nu om man säger så.
Klockan är bara 06.49 på morgonen och solen steker redan in genom rullgardinen i vårt sovrumsfönster. Ser ut att bli en lika underbar dag idag,vilket betyder att det kommer ägnas lite tid på stranden med M och hennes lilla Skrutt. Men idag ska jag inte glömma min sol lotion som jag gjorde igår vilket bidrog till att jag brände mig på ryggen... =/ Bränner mig  så sjukt lätt i solen..Så idag får den inte glömmas!
Usch nu skriker verkligen min mage efter frukost. Åt dåligt till middag igår..
Måste springa och ta mig lite yoghurt och kaffe.
Höres senare babes!
LOVE
Vonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback