A promise is a promise.

Datum:2009-04-23 Klockan:12:01:38
Är nu hemma igen. Jag och Elina har varit och träffat min farmor och pratat lite.
Elina är verkligen en som får en på andra tankar i sånna här lägen. Behöver bara se på henne så blir jag glad igen. Min farmor sa likadant.

Under lunchen så pratade vi ganska mycket om begravningen och mitt löfte jag gav på deras bröllop. Farmor tycker att jag ska hålla löftet och sjunga i kyrkan för hon vet hur mycket det hade betytt för honom och även för hans fru/hennes syster.
Så nu har jag ännu mer tankar i huvudet. Räckte det inte med dom jag redan hade ?

Vette fan hur jag ska göra alltså. Jag vill hålla löftet samtidigt som jag inte vet om jag kommer klara av det. Kommer jag det ? Min farmor tror ialf att jag kommer det.. Men ah.. Vi får se.
Vet inte ens vad jag ska sjunga isånnafall. Har lyssnat på en del låtar och kollar runt lite efter en passande låt. Men måste höra lite med farmors syster först. Hon kanske har nåt önskemål eller vet kanske nån låt som han ville ha på sin begravning. Fan va jobbigt det här är !!!

Om det finns nån där ute som har nå tips på vad jag kan sjunga på begravningen så hör av dig !

-------------------------------------------------------------------------

Just nu så sitter jag och kollar på tv och Elina ligger och sover i vagnen. Hon slocknade på vägen hem från lunchen med farmor.
Saknar mitt gos också. Längtar tills han kommer hem ikväll. Älskar honom så. Honom och vår lilla flicka. <3
Dom är dom bästa som har hänt mig.  Snart stundar det bröllop också. Kanske redan nästa sommar. =) Weeei ..

Nej måste fixa lite tvätt nu innan Elina vaknar. Då ska vi bada. Eller ja hon ska få sig ett bad i badbaljan..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback