Starten.

Datum:2009-04-21 Klockan:10:27:58
Bestämde mig för att skapa en blogg. Känner att jag behöver skriva av mig lite.

Mitt liv är en enda karusell just nu. Iallafall i mitt huvud. Tankar far runt som bara den inne i skallen och jag vet inte alls vad jag känner eller tycker just nu.
Har en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat på denna jord och vi har en liten dotter på snart 3 månader, men i mitt huvud och i mina tankar finns ofta mitt ex som jag har svårt att glömma. Trodde jag hade glömt honom, men icke sa nicke. Ständigt kommer bilder och minnen upp från vårt förhållande i mitt huvud =/ Varför kan jag inte bara glömma honom ? Så som han behandlade mig så tycker jag inte att det ska vara så svårt att glömma honom. Men det går inte.
Visst jag tänker inte på honom varje dag, men ofta..
Känner mig så elak eller så mot min nuvarande pojkvän som jag även är sambo med. Kan det här kallas otrohet? Det är ju bara tankar, inget som händer fyskiskt.

Usch för sånt här !!!
Känner att jag skulle vilja åka iväg nånstans nån dag och bara tänka och ta reda på vad jag vill med mitt liv.
Jag vet ju att jag älskar min sambo och vill leva med honom och vår dotter, men samtidigt så har jag nog lite känslor kvar för exet. Men inte vill jag väl ha honom tillbaks efter allt ? Nej, då skulle jag bara såra mig  själv och gå tillbaks till ett väldigt dåligt förhållande.
Hur kan jag ens tänka på mitt ex ?? Han är ett svin.... Ett svin som jag aldrig kommer glömma. Ett svin som jag fortfarande har känslor för .... =/

Vissa dagar gråter jag. Gråter pga att jag tänker på honom. Både för att jag saknar honom men också för att jag är så arg på honom, på hur han behandlade mig..

Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 1½ år och är förlovade. I januari i år fick vi en liten dotter som jag älskar mer än nånting annat.. Det var ca 1 år och 5 månader sen det tog slut mellan mig och mitt ex. Borde jag inte glömma honom snart. ?
Min sambo var räddningen i mitt liv.. Hade jag inte träffat honom vet jag inte hur det hade varit idag. Va ett tag då jag mådde väldigt dåligt och bara sket i allt och verkligen inte ville längre. Men då träffade jag som sagt min nuvarande sambo och det är jag väldigt glad för.
Min sambo och min dotter är mitt allt och vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dom.
Men som sagt så finns fortfarande mitt ex kvar i tankarna...


FÖRSVINN UR MiTT LIV !!!
Eller vill jag verkligen det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback