Dags för lite arbete.

Datum:2009-04-28 Klockan:12:25:45
Ja, men inget roligt arbete. Inget jobb. Nej nej, ska nu sätta mig ner och kolla igenom alla räkningar och skicka in dom.
Uscha mejja... Tycker inte om det här alls. Men nån måste ju göra det och älskling jobbar och kan ingenting om sånt här. Tur att han har mig.. =)
Började ju som sagt lite igår, men blev inte ens halvfärdig med allt. Så nu måste jag fixa det så jag kan skicka in dom senare idag.  Tror vi har räkningar på runt 9000:- sammanlagt och vi lever på en lön+barnbidrag och en ynka liten mammapenning...
Har inte blivit nån promenad än för lill tösen har bajsat 3 gånger o spytt lite. Sånt som hon alltid gör efter maten. Så har fått byta kläder på henne ialf 1 gång och bytt blöja typ 4 ggr på 1½ timme... haha.. Det är jobb att ha barn vil ljag säga..

Nej nu ska jag bekanta mig med alla dessa räkningar och sen ta promenaden och posta dom.



Gud vad jag älskar räkningar ! =)

Kommentarer
Postat av: millie

räkningar är ju alltid roligt, inte :)

Datum:2009-04-28 Tid:14:00:20
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback