En bekant vän ??

Datum:2009-04-24 Klockan:11:59:27
Satt och läste en väldigt bra väns blogg och reagerade väldigt stark över en sak som hon skrev.
Träffade henne en snabbis nere på stan igår och tyckte det var jätte kul med tanke på att jag inte träffat henne på ett tag. Förut sågs vi jämt,bodde grannar i ca 4 år och blev som systrar. Idag ser jag henne fortfarande som en syster men hon verkar ha ändrat uppfattning helt. När jag sitter och läser hennes blogg så skriver hon om att hon varit här i byhålan och att hon träffade en bekant vän. En bekant vän ? Är det så hon ser mig ?? Blev riktigt ledsen faktiskt med tanke på att jag ser henne som en syster och bästa vän. Inte som en bekant..
Vad är det som har hänt som gör att hon inte längre ser mig som en bra vän, utan som en bekant ? =( Det känns verkigen i mitt hjärta. Förstår hon inte att jag blir ledsen när jag ser det hon skrev. För hon vet om att jag läser hennes blogg varje dag.
hon hade även gjort en lista över hennes 4 bästa vänner och fanns jag med där ? Nej jag gjorde ju inte det.. håller vår vänskap på att ta slut. Ska alla våra år av skratt,tårar,minnen och glada dagar bara ta slut ? Ska jag förlora dig också ? =(

Den här vännen är en sån vän som jag ska vill ha som brudtärna på mitt bröllop och som gudmor till Elina. Det är en vän som jag älskar väldigt mycket och som jag verkligen inte vill förlora .. Lämna mig inte !!



På tal om bröllop o dop  så blir dopet om 2  veckor här i våran lokala kyrka. Kommer bli massa folk.
Bröllop är också på G faktiskt. Kanske till nästa sommar. Beroende på om vi får ihop några pengar.

Begravning är det om 3 veckor och nu är det bestämt. Jag ska sjunga och jag ska sjunga " det vackraste " . Det var ingen låt jag hade som förslag men det är en låt som farmors syster vet att hennes man ville ha på sin begravning. Så nu är det bara at börja öva.. Ska köra lite sång övningar varje dag tänkte jag. Måste komma igång med rösten igen.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste städa lite innan killen kommer hem.

So long..


Slänger upp en bild som togs för nån kväll sen när vi var ute på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback