Hard work work..

Datum:2009-04-29 Klockan:13:12:03
Nu är jag klar med det mesta av dagens sysslor. Det enda jag har kvar är att sortera tvätten.
När mamma kom vid 9 tiden så gick jag ner och tränade lite. Blev där i nästan 2 timmar. Körde verkligen järnet idag. Blev både kondition och styke träning.
Konditions träningen bestod idag av : 30 min rask promenad på bandet, 10 min cykel och 10 min på "Trampmaskinen".
Styrketräningen betstod av:  rygg,bröst,ben,arm och mag träning.
Gjorde allt som stod på mitt träningsprogram och det var längesen jag gjorde allt på det. Så nu är jag igång iallafall. Känns toppen. =)

Efter träningen ringde jag mamma och hon o Elina kom ner och mötte mig o så åkte vi o handlade lite. Blev en lunch också på vårat favorit ställe där dom har stans godaste sallad. Satt väldigt fint efter träningen. Det var egentligen bara mamma som skulle handla lite gardiner o så men slutade med att jag fick med mig Gardiner,vindruvor och nappar till Elina. Hennes nappar har en tendes att försvinna hela tiden nämligen. Blev också ett besök på apoteket o jag fick tag i det jag behövde. Lyckan är gjord..Haha..
Slänger upp en liten bild på gardinerna jag köpte idag bara för att.. Tycks ? =)



Just nu sitter jag o kollar på tv. Elina sover. Hon somnade direkt när vi kom hem. Hon har varit vaken hela dan så förstår om hon är trött nu och vill ha en liten sovstund. När hon sover passar jag på att ha lite  "egentid" . Bara tar det lugnt med andra ord. Men nu hade jag tänkt att göra mig en kopp/mugg kaffe. Tror jag behöver det efter dagens all träning, annars kommer jag slockna när killen kommer hem vid halv 6 tiden. Måste orka sortera smutstvätten också innan han kommer. Ska tvätta imorgon tänkte jag.
Så det var allt för mig just nu. Kanske skriver lite mer sen, men får se om tiden räcker till till det.

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback