Onsdag och tidig morgon

Datum:2009-04-29 Klockan:06:50:20
Jo, idag blev det ingen sovmorgon för min del inte. Elina vaknade redan vid 06.00 idag. Tidigaste hon vaknat tror jag. Men det var nog pga att hennes kära pappa promt ville ge henne en hej då puss o gosa lite innan han gick iväg för att åka till jobbet o då vaknade hon såklart. *Morr*
Men jaja, kanske va bra att komma upp lite tidigare idag för idag har jag mycket att göra. Ska snart, eller ja om ca 2 timmar, iväg o träna lite. Min kära mor kommer hit och ser till Elina en stund. Hon är tydligen ledig idag vilket passar bra. För då kan hon se till Elina lite så att jag kan få göra lite saker.
Så idag blir det:
Diska ( efter detta inlägg)
Träna
Sortera tvätt
Kika förbi apoteket.


Det är vad jag ska göra idag. Tänkte att jag o mammsen kunde ta oss en lite promenad till Apoteket efter att jag tränat o fixat tvätten. Behöver nämligen lite näsdroppar o nåt mot munsår... Är nämligen så att jag har fått världens munsår i ena mungipan. Satan i gatan va ont det gör!! Det svider o sticker... Buhu.. =(
Måste även damsuga lite idag kom jag på nu. Tur att mamma kommer va här största delen av dagen idag. =)

Imorgon är det valborg o vi har inte planerat nå speciellt att göra. Blir nog att vi går o kollar på vår lokala majbrasa här i byhålan o kanske träffar några vänner. Kanske sätter oss på en resturang/krog som finns här och tar nåt glas. Men får se. Har ju elina att tänka på också. Hennes första valborg.

Fick igår reda på at tbegravningen kommer va den 3 juni vilket jag tycker är väldigt bra för då har jag ganska gott om tid o träna in låten. Har inte blivit mycket tränande på den dom senaste dagarna pga min mega dunder förkylning...

Nej nu är det dags för mig att göra lite frukost o sen invänta min kära mor o sen bege mig till gymmet..

See Ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback