Promenad med tösen min.

Datum:2009-04-21 Klockan:15:28:48
Tog en liten promenad efter lunchen.
Riktigt härligt faktiskt. Hon somnade ganska snabbt och sover fortfarande. Men ska snart väckas.
Snart kommer Pappa F hem. Då ska jag ställa mig och laga middag åt oss och låta honom få gosa med lill tjejen lite.
Hon är verklgien hans ögonsten. Pappas flicka.

Tankarna kom tillbaks när jag satt och åt mina pannkakor tidigare. Ett minne dök upp, om när vi sitter på ett kaffe och äter pannkakor med grädde och sylt. Fan fan fan.... Jobbigt när jag blir påmind om honom vad jag än gör. Finns alltid nåt minne som dyker upp som ett skott.
Jag kom på andra tankar genom att Elina ( dottern min ) började gråta pga att hon tappat nappen. Tack älskling ! Du får alltid mamma på andra tankar. <3

Tror inte jag har nämnt tidigare här om vad min dotter heter. Elina heter hon och hon föddes den 30  januari. Så snart blir hon 3 månader min lilla tös =)
Så nu vet ni det också.

Nej nu måste jag väcka Elina. Vill hinna gosa lite med henne innan hennes kära far kommer hem och vill gosa lite med henne.
Han sitter alltid i nästan 2 timmar med henne när han kommer hem från jobbet. Så söta så.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback