Rest in peace <3

Datum:2009-04-23 Klockan:06:50:03
Igår blev din sista dag här på jorden. Men samtidigt så var det de bästa som kunde hända, för vad va det för liv du levde egentligen ? Även om det inte kom som en chock så är det klart att det känns. Vi har länge gått runt och sagt att du inte hade långt kvar och nu har du lämnat oss =(
Kommer sakna dig en massa och ska tända ett ljus för dig idag och alla andra dagar som är speciella för dig.

Den dagen ni gifte er så lovade jag dig att sjunga även på din begravning,det vet jag, men jag vet inte om jag kommer klara det.. Låg flera timmar inatt och försökte komma på vilken låt jag skulle kunna sjunga, men kom inte på nån och jag tror bara det är bra, för jag kommer nog inte klara av att stå där i kyrkan på din begravning och sjunga..

Vill tacka för den tid vi fick med dig. För alla minnen,skratt och gråt vi haft tillsammans genom åren. Trots ditt missbruk den senaste tiden så kommer vi alla sakna dig.
Det känns hårt att säga, men du har det bättre nu.

Vi ses i Nangiala .



-----------------------------------------------------------------------------------

Som ni kanske förstår så lämnade en person i mitt liv oss igår. En släkting.
Därför blev det inge bloggande för min del igår. Var först inte hemma på hela dan, träffade en kompis och hade en heldag inne i stan med henne och lill tjejen min. När jag sen kom hem så fick jag det tråkiga beskedet och kände inte alls för att blogga just då.
Idag är en ny dag och trots att jag inte sov mycket inatt så är jag vaken tidigt. Man har ju en dotter att ta hand om. =)

Har nyss gett henne lite mat och ska snart göra mig lite frukost själv.
Hoppas det blir en fin dag idag, för jag och Elina ska träffa min kära farmor över en lunch och prata lite om det som hänt.

Usch, tycker verkligen inte om sånt här. Tråkigt som fan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback