Snörvel,host o atjooo !

Datum:2009-04-28 Klockan:08:40:53
Ja det kan man verkligen säga. Har åkt på en dunder förkylning + att det är en jävla massa pollen ute som jag inte tål. Usch, hatar den här tiden på året. Annars tycker jag om våren men inte pollen perioden.... Försvinn!!!

Annars mår jag bra. Hela familjen mår bra om man bortser från min förkylning. Men undra om inte killen hade feber härom natten. Tror fan det. Men jaja, han är och jobbar och jag har fått mig en sovmorgon idag. Jupp idag tänkte min lilla flicka på mig och tyckte att jag skulle få sova lite längre än vanligt. Klockan 07.50 vaknade hon och i vanliga fall brukar hon vakna vid 7. Jag vaknade av att hon låg o pratade med sig själv. Hehe, så söt min lilla flicka. Men när hon upptäckte att jag va vaken så började hon genast skrika såklart. Så då va det bara att gå upp och ge henne mat.

Igår kväll fick jag min efterlängtade träning. Min älskade sambo var hemma med Elina och jag var nere på gymmet i nästan 2 timmar. Var så skönt. Blev både styrke och konditions träning och det känns i både armar,ben och mage idag.. Bra det för då vet man ju att det har gett nåt. Har bestämt mig för att börja träna varannan dag nu. Kommer bli på kvällarna när killen kommit hem. Nu jävlar ska här börja tränas. Måste få bort gravid hullet som fortfarande finns. Måste ju se fin ut till studenten som är om ca 1 månad. Både lillebror och bästa tjejkompisen som jag bara är " en bekant" för tar studenten iår , och sen så är det ju dop och massa. Måste se bra ut tills dess. Juat nu känner jag mig som en degklump med hängbröst och finnar. Ja finnarna har kommit sen jag blev förkyld. Får alltid en jävla massa finnar när jag är förkyld. Dom ploppar upp en efter en.. Blir galen !!! Gaaah !!!!

Idag blir det att fixa räkningar. Började lite igår men slutade när killen kom hem o jag drog ner och tränade. Så idag måste jag fortsätta. Ska även ta en liten promenad med Elina.
På tal om Elina så vill hon nu ha min uppmärksamhet. Hon ligger på en filt på golvet under sitt "gym" och snackar. Ska gå o leka lite med henne nu.

So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback