090827

Datum:2009-08-27 Klockan:08:59:31
Den här sovmorgonen behövdes verkligen . Tror jag inte sovit så här " länge" på flera veckor.
Att ta mig en sovmorgon betyder att jag går upp vid 8, halv 9 istället för typ 6 varje morgon. Ni kanske inte skulle kalla det sovmorgon, men det gör jag. Tack älsklings Elina för denna sovmorgon o tack mig själv för att jag kunde somna om för en gångs skull . =) Idag kommer dagen blir bättre än dom tröttsamma dagarna som har blivit som en vana för mig.

Behövde verkligen  den här sovmorgonen för idag ska det göras mycket. Idag är det nämligen stora städningsdagen !
Jupp, idag ska det städas för hela slanten. För imorgon ska vi få besök på kvällen. Ja, behövs städas i vilket fall som helst för det har inte blivit storstädat på ett bra tag. Så det behövs. Var och köpte hem lite städ material igår. Lite rengöringsmedel o sånt. Ska glänsa när ikväll när killen kommer hem =P

Sitter här just nu med en kaffe o kollar på Vakna! med The Voice. Ligger o laddar upp inför städningen.
Ska läsa mig min Solo tidning som jag fick av killen igår. Fick med två jätte söta nagellack med som jag ska testa idag. Anledningen till at jag fick tidningen av killen var för att man just fick nagellacken och att Kenza är med i den. Både jag o killen gillar att läsa hennes blogg.
Har några favorit bloggar o Kenza är en utav dom . =)

Nej , nu är det dags ..... !
Nu ska jag byta en blöja på Elina och sen börja med städningen. Önska mig lycka till =P haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback