090828

Datum:2009-08-28 Klockan:06:27:49
Fredag idag. Jag är som vanligt uppe med tuppen. ( Trodde jag verkligen att jag skulle få en till sovmorgon ? )  Sitter här i köket o har solen rakt i ögonen. Jo det är faktiskt sol redan nu. En ganska stark sådan också. Hela köket lyser gul/rött.

Är nå sjuuukt trött denna morgon. Vill verkligen inte vara vaken just nu. Vill helst av allt krypa ner i sängen igen o sova nån timme till. Men det håller inte Elina med om . Nej hon är hur pigg som helst o ligger i sin säng o "sjunger" o dricker sin välling. Hon är så pigg att hon inte ens har tid med vällingen. Haha..

Vad händer idag då ?

Fortsätta städa
Ta en promenad
Baka ( Ska göra en rabarberpaj tänkte jag )

Men nu ska jag göra mig en kopp kaffe o gå o ta upp Elina o sätta oss i soffan o myyysa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback