090831

Datum:2009-08-31 Klockan:08:27:36
Måndag morgon. Solen skiner, men det blåser som satan.
Kom nyss hem från en morgonpromenad med Elina som vaknade vid halv 7 i morse. En liiten sovmorgon med andra ord =P
Blev inget bloggande i helgen. Hade fullt upp med massa annat. Det har varit marknad här i stan som va har varit på.Köpte oss lite marknadsgodis och en jätte söt mössa till Elina. Lördags kvällen bjöd på grillning hemma hos svärfar och sen en hemma kväll med en film o marknadsgodiset..
Igår åkte vi ÄNTLIGEN och storhandlade. Det var på tiden. Så nu har även jag o killen lite mat hemma. Fanns ju bara Barnmat och sånt Elina äter innan.

Idag ska jag och Elina bara vara hemma. Kanske ta en promenad ner till mamma lite senare, men annars ska vi bara vara hemma. Jag ska diska lite,tvätta och plocka lite här hemma .

Sitter nu som vanligt o kollar på Vakna! med The Voice och har gjort mig lite kaffe.

Måste få tag i "sis" idag också. Måste snacka med henne . Shit va jag måste snacka. Läser du det här "Sis" så RING MIG !! Du vet nog vad det handlar om...

Elina ropar på uppmärksamhet. "Mamma kommer ! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback