Frukost.

Datum:2009-08-28 Klockan:08:54:11
Så var dagens frukost avklarad.
Idag blev det två skivor fullkornslimpa med ägg på och till det ett glas O'Boy. Inte ofta jag dricker O'Boy nu för tiden, men idag kände jag för ett glas och det smakade helt ok faktiskt. Göra mig ett till glas kanske ?

Elina fick sin frukost vid 6 tiden imorse, men jag kan inte äta direkt när jag vaknar utan måste vänta nån timme o då när jag äter brukar Elina få sig en halv banan eller nån puré. Idag fick hon aprikospuré. En av hennes favoriter.

Har lagt upp min blogg på bloggportalen.se nu också. Tycker att det är lite dåligt med komentarer här nämligen. Finns det ens nån som läser min blogg ? Mer av det tack... haha ..
Jaja.. åter till tv'n o Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback