It's lunch time .

Datum:2009-08-31 Klockan:11:35:04
Dax för lunch.
Innan vi var och stor handlade så visste man inte vad man skulle äta för att det inte fanns nåt o äta, nu vet jag inte vad jag ska äta för att det finns så mycket att välja på =) HaHa.. Så ska det va jämt tycker jag.
Men i den här familjen går Elina först o vi ser alltid till att det finns nåt för henne att äta. Vi kan ta oss en knäckebröds smörgås eller nåt annat litet om det inte finns nåt annat, men Elina ska ha riktig mat som hon kan äta. =)

Idag blir det ialf pasta carabonara tror jag. Va längesen jag åt det, så får nog bli det idag. Det med ett glass vitamin och lite sallad. Det blir great det ! =)

Maten är klar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback