Babyboom..

Datum:2009-08-25 Klockan:12:03:00
Idag blev det en liten luch. Blev nudlar o en knäckebröds smörgås. Nå mer fanns det typ inte hemma..
Bara massa barnmat som är Elinas. Så hon klarar sig alltid..
Funderar på å ta en promenad om en stund. Ner och handla lite kanske. Får se. Måste göra klart klädkammaren först. Har bara kollat på den en sålänge. ^^

Måste säga grattis till Mia som väntar sitt 2a barn. GRATTIS TJEJEN !! =)
Http://Miaed.blogg.se



Har börjat prata med en väldigt go prick på msn . Men självklart så ska den här goa pricken åka till Rhodos o va borta i 2 veckor. Det gillar vi inte.. eller jo,är väl kul, men vem ska jag då sitta o tjata med på msn om dagarna ?
Nä, fy skämms på dig M !! ;-)

Efterlyser fortfarande nån som vill göra min blogg lite fin med en ny header/design . Finns det inte nån som vill/kan hjälpa mig ? Det är bara att skriva en rad så löser vi det.

Nu hade jag tänkt å börja lite med klädkammaren. Alla kläder ligger ju utanför på golvet just nu . =/ Uha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback