Lista.

Datum:2009-08-25 Klockan:07:50:21
För att fördriva tiden lite kommer här en liten lista jag snott från en blogg ;P

Jag har insett att min senaste kyss: Var som alla andra "hej då" kyssar på morgonen
Jag pratar: För mycket säger killen.
Jag avskyr när folk: Ljuger, Går bakom ryggen på en , Är falska, Otrogna
Min bästa vän är: "Lillsyrran" Miss you.
Min första vän heter: Therese eller barndomskompisen Jocke
Kärlek är: fint, men inte alltid en dans på rosor
När jag borstar tänderna: Går det många tankar
När jag lagar mat: Sjunger jag samtidigt.
Jag tänder på: Självsäkerhet, Ögon, Humor och magar ;=


Jag är rädd för: Sprutor ( Sjukhus/ nålar) ,Påfåglar, Mörka skogar, tandläkarn o att bli lämnad ensam
Den värsta känslan är: sorg, hjälplöshet och rädsla
Den bästa känslan är: Att vara nykär,lycklig och när man lyckats med nåt
Jag är bäst på: Allt =P haha
Jag är sämst på: att ta emot kritik
Om jag va ett djur skulle jag vara: En fågel kanske ?
Min mobiltelefon är: Ny, köpte oss en ny igår.
När jag vaknar på morgonen: Kramar jag om älsklingen o kollar om dottern är vaken. Går sen upp o borstar tänderna.
Just nu tänker jag på att: Dottern fortfarande sover.
Bebisar är: Underbara. Har ju min lilla bebis och skulle inte byta henne mot nånting i hela världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback