Mellis med Elina.

Datum:2009-08-31 Klockan:15:24:21
Mellisen idag blev en apelsin och kaffe för min del o en banan och äppel juice för Elinas del.
Jag tycker varken om eller tål banan så det får hon äta själv. Jag har ju min apelsin =)
Älskar apelsiner. Skulle kunna leva på det =P
Nyttigt är det också.


Har fått lite respons angående vivad jag ska tatuera. Dom flesta som jag har frågat tycker den sista. " G-klav med stjärnor och liten not " Den är även min favorit, så tror det blir den. Ska bara komma på vart jag vill ha den . Men är det nån som tycker nåt annat så lämna en rad o säg till . Alltid kul o höra vad andra tycker .
Behöver lite komentarer här på bloggen också. Ganska, eller snarare väldigt dåligt med det.. =/

Btw så har jag lagt en ansiktsmask för en stund sen. Det var skönt. Nu känns ansiktet fräscht igen ^^

Åter till apelsinen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback