Tatuering.

Datum:2009-08-31 Klockan:12:32:31
Sitter o kikar runt lite på olika tatueringar.
Är så att killen håller på och fyller sina armar, eller ja överarmarna, och har en stor på ryggen. Vi har en kompis som tatuerar och nu är det så att jag vill också ha en . Men finns ett problem ...
Jag är skitskraj för allt som har med nålar och sånt där att göra. Sjukhus,nålar you name it. Jag svimmar typ så fort jag går in på ett sjukhus,( Vilket jag tror att jag nämnt här i bloggen tidigare ) och går inte till läkaren mer än nödvändigt. Så jag vette fan hur jag ska klara att göra en tatuering ? =/
Men jaja, får ta mig i kragen nån dag och göra det. Jag menar klarade jag av en förlossning ska jag väl klara av å göra en liten tatuering ? Eller ? Var 17 när jag tog hål i öronen och det var samma dag som jag kom hem från sjukhuset efter en operation och fortfarande va lite drogad.. =/

I allafall ... Jag vet vad jag vill ha för slags tatuering och vart.. Tror jag.. Men jag har hittat så många som jag e sugen på .
Det jag vet att jag vill ha är en not av nått slag. Älskar ju musik och är gammal musik estet, har sungit sen jag va 6. Musiken är i stort sätt mitt liv. Ja efter Elina och familjen så klart. =) eller så vill jag ha mitt stjärntecken.
Slänger upp bilder på dom tatueringarna jag funderar på så kan ju ni säga vad ni tycker. Säg gärna vart ni tycker jag ska ha den också . Vet att jag vill ha den på axeln eller skulderbladet. Elller kanske på insidan av underarmen.



Mitt stjärntecken


Upponer vänd G-klav och F-klav som bildar ett hjärta


Samma som ovan fast annan design


G-klav med stjärnor och en liten not

Vad tycker ni ? skriv och berätta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback