Tillbaks till verkligheten.

Datum:2009-08-23 Klockan:17:29:27
Så var årets semester slut. Har varit 2 helt ok veckor. Har inte gjort så mycket faktiskt. Typ inget av det vi planerat o göra har vi gjort. Har mest blivit att vi bestämt oss för nåt samma dag eller så. Inga långa planeringar faktiskt..
Har blivit mycket tid tillbringat i naturen. Har fiskat,plockat svamp,åkt båt o tagit långa promenader. Väldigt mysigt. Har inte blivit nån lång resa eller så. Alltså inget besök hos svärmor. Lite trist för dit ville jag åka. Men men... Har varit på skansen också. Det va trevligt. Elina tyckte nog det också var kul, för hon höll sig vaken under hela tiden vi va där men slocknade i bilen på hemvägen. =P  Skruttan då .. .

Ikväll blir det en skön o mysig hemma kväll framför nån film. Igår va vi på kräftskiva hos mina föräldrar så idag är man lite seg. Eller ja, jag höll mig nykter. För vem skulle annars se till Elina ?

Just nu håller jag på o städar lite. Killen är hos en kompis o fixar nåt o Elina åker runt i sin gå stol . Hon har börjat krypa lite nu också . Har blivit 3 steg. Så duktig så =) * Mamma stolt *  Tror nog att på julafton kommer hon kunna gå. Iallafall om hon fortsätter såhär. Tänder håller hon på o få också. Det är inte lika kul de.. Inte fär henne iallafall. Usch vad det kliar i munnen på henne. Hon blir ju galen !! ...

Nej nu måste jag fortsätta med städningen så killen ser en liten förändring när han kommer hem ;P
Btw så funkar vårt internet igen =) WEEEI ...

Hasta la vista.. .!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback