091202

Datum:2009-12-02 Klockan:06:34:42
God Morgon !

Så va det dags att gå tillbaks till jobbet idag då. Ska bli skönt faktiskt. blir ju galen av att bara gå hemma hela dagarna. Och saknat mina små knottar har jag också gjort.

Sitter just nuu i sängen och äter min frukost. Kaffe och rostat bröd med skinka. Mums. Elina sover än och jag hoppas hon sover tills jag hunnit gå, för annars kommer jag bli så stressad. Min underbara farmor kommer vid halv 8 och ska som vanligt va med Elina under dan. Undra vad dom hittar på idag ? =)

Nej, har inte tid och sitta här mer nu. Kanske bloggar senare idag. Annars hörs vi imorgon.

Ha det gött !!


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: skönt att få börjas jobba igen :)!

Datum:2009-12-02 Tid:06:54:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback