091214

Datum:2009-12-14 Klockan:06:31:29
God morgon !

Så va denna Lucia helg över och det känns faktiskt skönt med måndag igen. Ah, kan det kanske va för att vi ska ha Luciatåg på jobbet idag ? Kanske. Det ska vi iallafall ha. Ska bli så mysigt och se o höra dom små liven. :D Så söta.

Helgen har flytit på bra. Julfest med jobbet i fredags som var väldigt trevligt. Kul att se kollegorna lite på lyset och i festkläder. Ah det va en lyckad kväll.
Lördagen blev lugn. Både jag och killen var lite små bakis, eller ja iallafall jag. Killen var mer jätte bakis. Haha. Så vi va hemma mesta delen av lördagen. Myste med Elina väldigt mycket.

Igår så bakade jag (och Elina) pepparkakor. Det var skojj. Elina gillade mjölet.Så nu har vi 3 st kakburkar med pepparkakor som vi ska ha i jul. Ja självklart provsmakade vi några igår kväll. Det va ju trots allt lucia.

Första plåten klar.

Bak bordet.


Lite hjärtan o stjärnor.


Ser ni jultuppen? =P Haha.


Här gräddas det för fullt i ugnen.


Resultatet.


Så gick det till när jag ( o Elina) bakade pepparkakor i lördags. Goda blev dom också. =)
Nej, nu är det dags för frukost och sen ska jag göra mig iordning för jobbet.

Ha en bra dag. !



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja absolut! har haft en toppenhelg :D du då?

Datum:2009-12-14 Tid:06:43:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ness

tack så mkt ;)



ne min helg sög :(

din då :)?

kramen

Datum:2009-12-14 Tid:06:54:15
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh va fina pepparkakor ni gjort!

Datum:2009-12-14 Tid:19:43:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback