091218

Datum:2009-12-18 Klockan:06:17:40
God Morgon.

Sitter här med en kopp hett te framför mig. Det är nämligen så att jag vaknade och hade skit ont i halsen. Som om det satt fast en sten i halsen typ. Alldeles tjockt. Så det första jag gjorde,efter lite gos, var att gå upp och göra mig ört te. Inne på andra koppen nu.
Vill ju inte bli sjuk nu till jul. Skulle inte gå för sig alls.

Idag har jag en snäll pappa som ska köra mig till jobbet.. Just för att jag inte ska komma försent utifall det blir strul med bussen.. Han ska även ha Elina idag. Dom ska åka och handla julklappar.. Hihi.. En dag med morfar med andra ord. :D Kommer gå galant. Tack Papi..

Nu ska jag in i duschen tänkte jag. Ska göra mig lite julfin idag tänkte jag. Många barn på jobbet som går på "jullov" idag. Så lite myspys blir det idag.. Kanske fler julklappar åt fröken. ^^ Thi hi .. .

Ha en toppen dag alla !

God jul på er !



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback