Kort arbetsdag.

Datum:2009-12-08 Klockan:12:18:54
Så va man hemam igen efter en väldigt kort arbets dag. 2½ timme.. Skönt ju .
Har nyss fått i mig lite lunch som idag fick bli en sallad från favorit stället här i stan. Så gudomligt goda. Ska strax slänga in en tvätt i maskinen och sen bara ta det lugnt med Elina och njuta av min lediga halvdag.

Min underbart goda sallad som idag blev dagens lunch.


Mår fortfarande illa föresten. Gjort det hela morgonen. Hmm men fick iallafall i mig lite mat nu. Kanske blir bättre nu. Eller sämre ? =/
Nåja, imorgon är det jobb igen som gäller. Om jag inte blir sjuk vill säga. Men *peppar peppar*....

Hörs senare!



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Emmelist

näe. inget speciellt. städar ltie :) väntar på att min syster ska komma på besök :D du då?

Datum:2009-12-08 Tid:12:36:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

antar att ni har tvättmaskin i lägenheten/huset? själv så får man köa i veckor... så himla drygt. tvättkorgarna är överfulla!

Datum:2009-12-08 Tid:12:52:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback