Slask !

Datum:2009-12-28 Klockan:14:11:21
Fy för slask !!
Kom precis hem från jobbet och när jag gick av bussen så regnade det och var slask på gatorna. Fy bubblan! Är vintern över nu ? Jaja, vi fick iallafall en vit jul. Huvudsaken kanske.

Jo, blev en kortis dag på jobbet idag. Jag hade 1 stackars unge på min avdelning och sammanlagt va det 13 ungar och 6 personal. Så idag har varit en väääldigt slapp dag. Kommer nog bli så resten av veckan också skulle jag tro. Så jag fick gå hem ca 2 timmar tidigare. Det gillas . :D

Sitter nu här med en kopp te för min onda hals. Elina sover söt i sängen och jag har skickat hem min farmor. Snart är det inskolning på dagis. Spännande... ^^  Men kommer nog bli bra .

Oj, såg nu att jag har en vääldigt stor diskhög att diska. Kanske ska ta och göra det nu när jag har fått lite extra tid över ? Hmm jo, får bli så men ska först dricka upp mitt te och ta det lugnt.. ^^


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack! allting är underbart bra sj?

Datum:2009-12-28 Tid:14:31:12
URL: http://enfinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback