Besöka huvudstaden idag .

Datum:2009-07-08 Klockan:08:24:36
Efter några dagars tråkigt grått o regnigt väder är nu värmen tillbaks.
Klockan är bara 08.14 på morgonen o det är 26grader varmt ute. Känns härligt. Men har varit skönt med lite regn dessa dagar för det behövdes verkligen. Men nu är det värme o sol igen . Hoppas det blir fint väder till helgen också så man kan dra o bada.. O grilla som vi ska göra med ett par kompisar. =)

Blir inte mycket bloggande nu för tiden. Är sällan hemma. Är mycket med vänner o så . Mycket annat som har hänt .
Ber om ursäkt för det o hoppas ni gillar mig ändå ? ;) haha

Idag vi jag o Elina tillsammans med en vän till mig bege oss in till den stora huvudstaden för lite mys,glass o förmodligen en del shopping ;P Ska bli kul, för det va längesen jag var inne i stan. Tur med vädret har vi också så det börjar ju bra =)

Kollade på minnescermonin för Michael Jacksson igår. Grymt bra. Det var stort. Det var fint. Många fina tal o uppträdanden. Men det som berörde mig mest var när hans dotter Paris höll sitt lilla tal i tårar. Det var starkt gjort av henne tycker jag. Då föll det även några tårar ner från min kind.  =(
RIP Michael ..

Nej nu ska jag byta blöja på Elina o sen se till o få i mig lite frukost. Har blivit dålig på å äta den senaste tiden.. Äter oftast bara middag på kvällen.. Nån frukt eller nå lätt kan det bli under dagen men annars så får jag inte i mig mycket.. =/ Vad är nu detta ?? Varför kan jag inte äta längre?

So long bitches ;p


Kommentarer
Postat av: Mia

ja men eller hur :) vi flyttar ju nu i helgen, men vi tar det efter helgen då?

kram

Datum:2009-07-08 Tid:08:52:06
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback