Halsbränna !

Datum:2009-07-10 Klockan:09:01:29
Fy bubblan va jag hatar att ha halsbränna !!
Har det just nu o det är inge vidare kul ... Bläää !

Klockan är 08.51 o jag har redan hunnit duscha,diska,ge Elina mat,se lite på tv o tagit en promenad ner till föräldrarna. Ska iväg med min mamma lite senare idag. Om vädret blir bättre vill säga =/
Dom har sagt att det ska bli fint väder idag. Inge regn eller så, utan solen ska titta fram o det ska bli runt 20 grader. MEn som det ser ut nu så blir det inte så . Det är grått på himlen o det små duggar lite.
Vart är det fina vädret dom snackat om hela veckan ??

Idag börjar äslkling sin semester. Ska bli skönt o ha honom hemma i två veckor nu . Får se vad vi hittar på att göra. Kanske Kolmården ? Det har vi iallafall snackat om att vi ska besöka. Det o Åland.
Hoppas det blir fint väder bara..

Fan va halsbrännan ska irritera mig då ! Gillar inte det här alls . =( Kanske ska ta mig ett glas Samarin ? Hmm jo kanske.
Ska iallafall bege mig till soffan nu o se lite på tv med Elina som ligger här i föräldrrnas säng o vill ha uppmärksamhet.. =P

Trött är jag också, ( Vilket jag är ofta nu förtiden ) . Kanske ska vila en stund i soffan istället ? haha .. Fan va jag har beslutsångest  =P

Nu kilar jag iväg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback