I brist på annat.

Datum:2009-07-29 Klockan:14:01:30
Jaha så sitter man här igen då. Vad ska man hitta på å skriva idag då ? Hmm
Nä kommer inte på nå speciellt.
Lite finare väder ute idag. Har precis ätit en väldigt god sallad med min kära mor, har spelat lite poker med lillebror o vilat en stund i hans sköna säng. Å nu sitter jag alltså här.
Elina är med vid datorn idag också. Har kollat lite på nalle puh på datorn, vilket hon gillade . =) Just för tillfället så ligger hon i min lillebrors säng o gosar med honom. Sååå söta !

Asså har verkligen brist på saker å skriva idag . Så får bli ett litet flum inlägg känns det som.

Trött är jag också. ZzzzZ

jaha,nähe...Hmmm

Funderar på å ta en promenad i det fina vädret. Men vet inte om jag pallar.. ^^ Roligare om man hade sällskap under promenaden. Nån som vill följa med ? =)

Just ja.. Var falskt alarm. Trodde ju pga illamående o lite så att jag var gravid igen. MEn det var falskt alarm. Lite skönt faktiskt, för jag vet inte om jag hade pallat med en unge till just nu. Visst vill jag/vi ha en till, men inte just nu . Sen får det bli . =)

Nä, nu är det tomt i huvudet på mig så jag återgår till o spela lite på blip. Sen ska jag .. ja, göra nånting annat.

Ciao Bella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback