It's hot hot hot...

Datum:2009-07-01 Klockan:13:04:22
Kan man lugnt säga. Duschen för en stund sen var egentligen ingen mening. Svettas ju lika mycket ialf... Det bara rinner.. Är nå sjukt varmt här. Kanske ska man bege sig ner till stranden ? Får bli lite senare för har annat att göra nu innan..

Förlåt att jag varit lite off här ett tag. Men det har varit underbart väder nu i flera dar å det ärinte så att jag har suttit inne dom dagarna.. Nä har blivit enhel del badande o besök på stranden... Elina har badat hon också.. =)
Promenader med en vän,lunch på ute servering, picknick och massa annat skojj. Så har ite riktigt haft tid o blogga. MEn gör det nu när jag har lite tid över innan vi ska iväg med min kära mamma o handla lite.

Har fått lite färg på kroppen men inte så mycket för jag är så noga med att smörja in mig.. Bränner mig så jävla lätt annars. Men lite färg har man fått ialf. =)

På lördag ska vi kanske till skansen. Eller på söndag. Vi får se vilken dag det blir. Var jätte längesen jag va där så nu har vi bestämt oss för att åka dit med lill skruttan. Ska bli mys.

FAN VA VARMT DET ÄR !!!
Svetten bara rinner..... Får bli ett dopp senare idag.. Står inte ut i denna värme. Men va fan man ska inte klaga. Man behöver ju inte åka utomlands till värmen, för den finns här hemma i Sverige.. Det är ju ett plus..

Nej nu ska jag ta mig ett stort glas is vatten o sätta mig på verandan med Elina. Kanske sätta henne i hennes lilla pool .. A får bli så ..


Kommentarer
Postat av: Mia

Dra o bada med mig och mina två trotsungar? :)

Datum:2009-07-01 Tid:18:08:25
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback